Stordala nyheter

Kvalitet i Stordala Business Cover

För att hålla så hög kvalitet som möjligt i våra olika verksamheter samlar vi via enkäter in information kring hur våra olika samarbetspartners upplever kvaliteten i arbetet och det vi gör.

Inom vårt företagsstöd Stordala Business Cover har vi just sammanställt hur beställarna som vi kallar remittenter upplever samarbetet.

På en skala 1-10 ligger den sammantagna upplevelsen i genomförandet på 8,6. Det handlar om hur snabbt man fått återkoppling och i vilken grad man anser att vi varit tillgängliga uppdraget igenom.

8,6 är tillfredsställande men visar samtidigt att det finns ytterligare att hämta i kvalitet. Bland annat i hur vi länkar klient och remittent till processen medan åtgärden pågår och deras medarbetare är i vård hos oss.

Men vi ska inte hyckla. Vi är mycket nöjda med tre saker: Remittenten är väldigt nöjd, klienten är välmående och vi får möjlighet att utvecklas vidare.

Fler nyheter

🎄 Jul- och nyårshälsning...

Kära vänner, kollegor och samarbetspartners, 2024 har varit ett fantastiskt år för Stordala –...

Team och verksamheter...

Stordala Vård & Omsorg – Vårt Team och Verksamheter Stordalas team består av engagerade...

Hållbarhetsrapport för...

Hållbarhetsrapport för Stordala Vård & Omsorg AB Rapportperiod: 2024 Ansvarig: PO Hevius, VD 1....