Stordala nyheter

Kvalitet i Stordala Business Cover

För att hålla så hög kvalitet som möjligt i våra olika verksamheter samlar vi via enkäter in information kring hur våra olika samarbetspartners upplever kvaliteten i arbetet och det vi gör.

Inom vårt företagsstöd Stordala Business Cover har vi just sammanställt hur beställarna som vi kallar remittenter upplever samarbetet.

På en skala 1-10 ligger den sammantagna upplevelsen i genomförandet på 8,6. Det handlar om hur snabbt man fått återkoppling och i vilken grad man anser att vi varit tillgängliga uppdraget igenom.

8,6 är tillfredsställande men visar samtidigt att det finns ytterligare att hämta i kvalitet. Bland annat i hur vi länkar klient och remittent till processen medan åtgärden pågår och deras medarbetare är i vård hos oss.

Men vi ska inte hyckla. Vi är mycket nöjda med tre saker: Remittenten är väldigt nöjd, klienten är välmående och vi får möjlighet att utvecklas vidare.

Fler nyheter

Policyarbete, ansvar...

Det är oerhört viktigt att företag och organisationer tar policyarbetet på allvar. När tillbudet...

Anbud och ambition

Efter tre års framgångsrikt avtalssamarbete mellan Stordala och Uppsala kommun skickade vi igår den...

Lediga platser

Just nu har vi tre lediga platser i våra familjehem. Belägna kring Uppsala och...