Radiointervjuer kring...
Vi blir uppringda i början av april -23 av radion för att uttala oss...
För att hålla så hög kvalitet som möjligt i våra olika verksamheter samlar vi via enkäter in information kring hur våra olika samarbetspartners upplever kvaliteten i arbetet och det vi gör.
Inom vårt företagsstöd Stordala Business Cover har vi just sammanställt hur beställarna som vi kallar remittenter upplever samarbetet.
På en skala 1-10 ligger den sammantagna upplevelsen i genomförandet på 8,6. Det handlar om hur snabbt man fått återkoppling och i vilken grad man anser att vi varit tillgängliga uppdraget igenom.
8,6 är tillfredsställande men visar samtidigt att det finns ytterligare att hämta i kvalitet. Bland annat i hur vi länkar klient och remittent till processen medan åtgärden pågår och deras medarbetare är i vård hos oss.
Men vi ska inte hyckla. Vi är mycket nöjda med tre saker: Remittenten är väldigt nöjd, klienten är välmående och vi får möjlighet att utvecklas vidare.
Vi blir uppringda i början av april -23 av radion för att uttala oss...
Idag tecknade Stordala via Adda Inköpscentral ramavtal med Sveriges samtliga 290 kommuner gällande stödboende.Avtalet...
Therese är vår nye familjehemskonsulent. Hon är socionom med lång erfarenhet av omsorg och...