Ramavtal får översyn
Kvalitet i praktiken – Stordalas ramavtal i fas med ADDA:s krav Vi har idag...
För att hålla så hög kvalitet som möjligt i våra olika verksamheter samlar vi via enkäter in information kring hur våra olika samarbetspartners upplever kvaliteten i arbetet och det vi gör.
Inom vårt företagsstöd Stordala Business Cover har vi just sammanställt hur beställarna som vi kallar remittenter upplever samarbetet.
På en skala 1-10 ligger den sammantagna upplevelsen i genomförandet på 8,6. Det handlar om hur snabbt man fått återkoppling och i vilken grad man anser att vi varit tillgängliga uppdraget igenom.
8,6 är tillfredsställande men visar samtidigt att det finns ytterligare att hämta i kvalitet. Bland annat i hur vi länkar klient och remittent till processen medan åtgärden pågår och deras medarbetare är i vård hos oss.
Men vi ska inte hyckla. Vi är mycket nöjda med tre saker: Remittenten är väldigt nöjd, klienten är välmående och vi får möjlighet att utvecklas vidare.
Kvalitet i praktiken – Stordalas ramavtal i fas med ADDA:s krav Vi har idag...
Vi deltog med vårt anbud och tilldelades idag ramavtal med fjorton kommuner gällande skyddade...
Stordala Vård & Omsorg erbjuder individanpassade insatser via familjehem, behandlingsfamiljer, stöd‑ och skyddsboenden...