Öppenvård & skola
Med sikte på framtiden – Stordala Vård & Omsorg tar nästa steg i Uppsala...
För att hålla så hög kvalitet som möjligt i våra olika verksamheter samlar vi via enkäter in information kring hur våra olika samarbetspartners upplever kvaliteten i arbetet och det vi gör.
Inom vårt företagsstöd Stordala Business Cover har vi just sammanställt hur beställarna som vi kallar remittenter upplever samarbetet.
På en skala 1-10 ligger den sammantagna upplevelsen i genomförandet på 8,6. Det handlar om hur snabbt man fått återkoppling och i vilken grad man anser att vi varit tillgängliga uppdraget igenom.
8,6 är tillfredsställande men visar samtidigt att det finns ytterligare att hämta i kvalitet. Bland annat i hur vi länkar klient och remittent till processen medan åtgärden pågår och deras medarbetare är i vård hos oss.
Men vi ska inte hyckla. Vi är mycket nöjda med tre saker: Remittenten är väldigt nöjd, klienten är välmående och vi får möjlighet att utvecklas vidare.
Med sikte på framtiden – Stordala Vård & Omsorg tar nästa steg i Uppsala...
Vår nya och utvecklade logotyp är en symbol för omtanke, tillväxt och närvaroDen är...
Kära vänner, kollegor och samarbetspartners, 2024 har varit ett fantastiskt år för Stordala –...